Óráink

Gerincjóga

Napjainkban a derékfájás tüneteivel sajnos egyre szélesebb körben találkozunk. Rengeteg irodai dolgozó, ülő munkát végző szenved derékfájástól, hátfájástól és ez a kor előrehaladtával egyre súlyosabb méreteket ölthet. Ha te is azok közé tartozol akiknek nehezére esik felkelni az íróasztaltól, mert beáll a dereka; vagy az állandó fájdalomtól már kipihenni sem tudod magad, akkor ezt a jógaformát neked ajánljuk.

A gerincjóga ugyanazon az anatómiai alapon nyugszik, mint a gyógytorna, viszont sokkal kellemesebb környezetben és a saját testedet jobban megismerve tudod nálunk elsajátítani ezt a mozgásformát.

Milyen pozitív hatásai vannak a Gerincjógának?

  • erősíti és nyújtja az izomzatot
  • javítja a testtartást
  • felpezsdíti a vérkeringést
  • növeli az energiaszintet
  • nyugtatja az elmét

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák

Stresszoldó / Relax jóga

A hétköznapok monotonitásában könnyebben fáradunk el, leszünk ingerültek, nehezen tesszük túl magunkat a kisebb-nagyobb nehézségeken. A legjobb, amit tehetünk, ha adunk egy esélyt annak, hogy ne ez határozza meg mindennapjainkat! A stresszoldó/relax jóga segít megteremteni a belső nyugalmat, hogy az óra végeztével pozitív energiákkal feltöltődve tudj szembenézni életed kihívásaival.

Milyen pozítiv hatásai vannak a Stresszoldó/relax jógának?

  • erősíti az ízületeket és szalagokat
  • a vázizomzatra is jótékony hatással bír
  • egészségesebb életminőséget biztosít
  • segít kikapcsolni, feltöltődni

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák

Női jóga

A női teremtő energiákat emeljük be ebbe a jógaformába. Nőnek lenni a mai társadalomban embert próbáló feladat, sokszor túlzott elvárásokkal kell szembenéznünk.  A befelé figyelés, a külvilág kikapcsolása, a belső nyugalom megteremtése ezért jóval nagyobb jelentőséggel bír. Az a plusz, amit ezen az órán elérünk és megtapasztalunk az nem csak a saját életünket teszi könnyebbé és energikusabbá, hanem a környezetünk is profitálhat a belőlünk áradó békéből és nyugalomból.

Milyen pozitív hatásai vannak a Női jógának?

  • erősíti a testet
  • javítja a testtartást
  • stresszoldó
  • fejleszti a koncentrációt

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák

Office (ebédidő) jóga

Ezt az óratípust azoknak ajánljuk, akik a nap közepén szeretnék feltölteni energiatartalékaikat, hogy délután még hatékonyabban tudjanak teljesíteni. Ha ezt az órát választod nem kell azon aggódnod, hogy az összes energiád elfogy a munkaidő végére, nem tudsz már úgy koncentrálni a feladataidra. Ezután az óra után egész biztosan pörögni fogsz a nap végéig.

Milyen pozítiv hatásai vannak az Office(ebédidő) jógának?

  • javítja a testtartást
  • segít kiszakítani a mókuskerékből
  • stresszoldó
  • fejleszti a koncentrációt

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák

Hatha jóga

Tradícionális indiai jógaforma. Teljes testet átmozgató, tökéletes alakformáló edzés. Ezen az órán megtanulod, hogy hogyan urald a tested és az elméd, hogyan told ki határaidat. Segít az egészséges életmód kialakításában, növeli az energiaszintet. A hétköznapokban felgyülemlett feszültséget a lazító gyakorlatokkal könnyen el fogod tudni engedni. E jógafajta célja az élet meghosszabbítása, így mindenkinek ajánljuk.

Milyen pozítiv hatásai vannak a Hatha jógának?

  • nyújta és erősíti az izmokat
  • erősíti a hátizmot
  • stresszoldó
  • fejleszti a koordinációt

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák

Napindító

Még a reggeli kávé után is nehéz felvenni a nap ritmusát, és teljes erőbedobással belevetni magunkat a munkába. Ezen könnyebb változtatni, mint gondolnád! Nyugodt környezetben, a belső energiákat felszabadítva segítünk neked feltöltődni, hogy mindennap kihozhasd magadból a maximumot.

Milyen pozitív hatásai vannak a Napindító jógának?

  • megnyugtatja az elmét
  • javítja az emésztést
  • növeli a koncentrációt
  • segít megszabadulni a méreganyagoktól
  • erősíti az immunrendszert

Nehézségi foka:

Kezdő szinttől ajánljuk.

Jógabarlang órák